Burning down under - Reisverslagen van Iris van de Ven - WaarBenJij.nu Burning down under - Reisverslagen van Iris van de Ven - WaarBenJij.nu

Burning down under

Een reisje naar Australië en Nieuw-Zeeland. Dat leek me wel leuk. Een groot probleem: geld! Dus na een aantal jaren sparen is het dan zo ver. Voor 5 maanden ga ik alleen backpacken langs de meest prachtige steden, stranden, musea, gebouwen en feestjes!

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2015

Het land van de kiwi's

16 Januari 2015

Bad karma, good days, part deux

05 Januari 2015

Bad karma, good days, part une

28 November 2014

Floating away

12 November 2014

14 cliche dingen die ik doe deze reis
Iris

Hallo! Ik ben Iris, 21 jaar en ik kom uit het fantastische Utrecht. Recentelijk heb ik mijn bachelor sociologie afgerond, en ja, ik ben super sociaal.... Nu kan ik eindelijk mijn droomreis gaan maken, namelijk een tripje langs Australië en Nieuw-Zeeland. Natuurlijk ga ik mijn vrienden wel missen, maar met een continue stroom van wifi zal ik ze bijna iedere dag op de hoogte kunnen houden (en zij mij). Hopelijk worden mijn blogs een realistische kijk op het reizen, ik ga in ieder mijn best doen. Liefs, Iris

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3565

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 06 Maart 2015

Burning down under

Landen bezocht: